خدایا لطفا ...!


خدایا ازت خواهش میکنم اگه قراره کوچولی رو از همون اول با بی مادری رو به رو کنی یه لطفی بکن و به دنیا نیارش , 

به خداوندی خودت یه گناه کبیره اس! که تو مرتکبش میشی! و من این حق رو به خودم میدم که محکومت کنم! من به عنوان یک بنده این حق رو دارم و محکومت میکنم حتی حبس ابد هم کم است ...

 ولی رئیس پلیس تویی , عدل تویی , عادل تویی و من فقط یک بنده حقیرم که فقط میتونم ببینم و دم نزنم چون تو خواستی!


بخندین ! از ته دل هم بخندین ! چون ممکنه خدای نکرده زبونم لال لحظه ای دیگر یا خودمون نباشیم یا بغل دستیمون.

پس لطفا بخندید...

لطفا با هم خوب باشید...

و اینو هر روز به من یاد آوری کنید...


نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 13:09

زری چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 13:46 http://asemam-abri.blogsky.com/

چند رو زپیش یکی از همسایه هامون بچش به دنیا میاد سه روز بعد مادر بچه خونریزی داخلی میکنه میمیره الان دلم با خوندن مطلب تو دوباره براش سوخت

الهیییی , ایشالا خدا خودش همه ی این بچه ها رو زیر بال و پر خودش بگیره و عاقبت به خیرشون کنه ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.