یعنی کائنات کمکم میکنه؟

چند روزه همش دارم به یه موضوع فکر میکنم بعد دیدم اِه به طور ناخواسته دارم به کائنات انرژی میفرستم! فکر کنم این جوری ناخواسته غافل گیرشون کردم بهتر شد؟ نه؟ 

چیز زیادی هم نمیخوام یه خونه ترجیحا ۳ خوابه حالا ۲ خوابم باشه اشکال نداره که یه سری وسایل نسبتا شیکم بتونم براش بگیرم این وسایلی هم که مد نظرمه بیشتر برای آشپزخونه شه , حالا خیلی گرونم نیست , همش مارک سامسونگ میاد تو ذهنم . یخچال ساید و لباسشویی و ظرفشویی و گاز همین. ۲ تا تخته فرش خوشرنگم میخوام با یه میز نهار خوری ۸ نفره.

هووووووم! یه تخت ۲ نفره با یه تشک خوب. یه سرویس ۱۲ نفره کاسه بشقاب شیک به همراه قاشق چنگال و کارد و این جور چیزا به علاوه ی یه سویس قابلمه مرغوب , الان نمیدونم چی مده ... باقیش یادم نمیاد.

واسه مامانم...

به خدا هیچ کدومو واسه خودم نمیخوام , فقط میخوام مامانم با این پول پیش کم هر سال فکر و ذهن و جسمش تحلیل نره...

خواسته ی زیادیه؟ با ۵۰۰ ملیونم خودم ردیفش میکنم... فک نکنم پول زیادی باشه تو این دوره زمونه.


خدایا کمک! کائنات کمک! بشتابید ... بشتابید

فقط زودتر تا بیشتر از این دیر نشده.

از همه ی کسانی که اینجا رو میخونن میخوام کمکم کنن و انرژی مثبت برام حواله کنن. ممنووووون میشم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.